Dagmenu 2

Hier vindt u weer een heerlijk en gezond dagmenu! Het hele menu bevat 1441 calorieën en bovendien erg veel eiwitten. Ideaal voor wanneer je die dag krachttraining doet of probeert om gewicht te verliezen maar geen honger wil hebben! Vind je 1441 calorieën te weinig? Voeg dan als tussendoortje in de avond een handje (of twee) noten!

8:00 uur / ontbijt:
bananenpannenkoeken (220 calorieën)


11:00 / tussendoor:
-portie fruit naar keuze (90 calorieën)

12:30 / lunch:
-2 roggeboterhammen met 1 hele avocado met peper en zout (420 calorieën)

14:30 / tussendoor:
-portie fruit naar keuze (90 calorieën)

16:30 / tussendoor:
-300 gram (Griekse) yoghurt (171 calorieën)

18:30 / diner:
-salade met komkommer, tomaat, geitenkaas en pijnboompitten (450 calorieën)

Totaal: 1441 calorieën.

We zouden het zeer op prijs stellen als je een link naar dit artikel zou willen delen, zodat geïnteresseerden het gemakkelijk kunnen vinden:

Lees ook:

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Schuiven naar boven